با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
ارائه الگویی ایجاد انگیزش بلوغ فناوری اطلاعات رشته علم اطلاع‌شناسی و دانش‌شناسی به شیوه گارتنر در سازمان‌ها و کتابخانه‌ها (مورد مطالعه: مرکز اسناد و مدارک)

مریم طاهری؛ ثریا ضیایی

دوره 8، شماره2(پیاپی 30) ، مرداد 1400، ، صفحه 79-92

https://doi.org/10.30473/mrs.2022.62680.1500

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف  معرفی مدل بهینه برای اندازه‌گیری بلوغ فناوری اطلاعات به شیوه مدل بلوغ گارتنر در مرکز اسناد و مدارک ایران صورت گرفت.روش‌شناسی پژوهش:  پژوهش ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺪل ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ اراﺋﻪ ﺷﺪه، ﺑﻠﻮغ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت حوزه علم اطلاع‌شناسی و دانش‌شناسی در ﺳﺎزﻣﺎن  اﺳﻨﺎد و مدارک ﮐﺸﻮر  به شیوه گارتنر  صورت گرفت؛  ...  بیشتر